|

|
Obiectivele
cursului
Obiectivele cursului
desemnează tipurile de achiziţii particulare (cunoştinţe, deprinderi,
abilităţi, atitudini) la care urmează să ajungă studenţii într-un anumit
interval de instruire.
|
|
|
|
|
![j0434832[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image004.gif)
|
Competenţe
conferite
Se formulează sub
forma: „După parcurgerea materialului studentul va fi capabil să:…”. Verbele recomandate
sunt cele cuantificabile: a explica, a înregistra, a dezvolta, a rezuma, a
tipări, a descrie, a testa, a categorisi, a defini, a scrie, a numerota, a
identifica, etc. Verbe nerecomandate: a şti, a aprecia, a cunoaşte, a
înţelege, a crede, a simţi, a-şi da seama, a avea
|
|
|
|
|
![MCj04338060000[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image006.gif)
|
Resurse
şi mijloace de lucru
Pot conţine:
–
metode pedagogice indicate pentru
parcurgerea cursului;
–
mijloace informatice necesare
parcurgerii materialului şi rezolvării testelor (anumite soft-uri utile);
–
instrumente utilizate în vederea înţelegerii
aspectelor teoretice şi a rezolvării elementelor de test (riglă, compas,
instrumentele de măsură şi control, etc.)
|
|
|
|
|
![MCj04349290000[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image008.gif)
|
Structura
cursului
Cursul este format din:
– șase unități de învățare.
– numărul temelor de control (temele de control se dau doar la disciplinele care au
activităţi de tip AT şi TC, adică echivalentul seminarului de la forma de
zi). Astfel, în funcţie de numărul de ore din planul de învăţământ, pentru 4 AT+ 10 TC (echivalentul a 14 S) se
vor da 2 teme de control, iar pentru 8 AT+ 20 TC (echivalentul a 28 S) se vor
formula 3 teme de control.
– locul, în cadrul materialului, în care se găsesc formulate temele de
control. Dacă structura cursului este alcătuită doar din UI, atunci se
specifică UI care conţine tema de control;
– modul de transmitere al temelor de control către cadrul didactic şi,
respectiv, a rezultatelor către studenţi (prin încărcarea pe platforma
eLearning, material tipărit, etc.)
|
|
|
|
|
![j0439370[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image010.jpg)
|
Cerinţe
preliminare
Discipline
necesare a fi parcurse şi eventual promovate înaintea disciplinei curente
(eventual cunoştinţe apriori dacă nu există o disciplină precedentă în
acelaşi domeniu) .
Discipline
deservite
Discipline
din planul de învăţământ care se dezvoltă pe baza cunoştinţelor dobândite in
cadrul disciplinei curente.
|
|
|
|
|

|
Durata
medie de studiu individual
Se va estima
timpul necesar parcurgerii UI, cu respectarea indicaţiei conformă căreia o UI
ar trebui parcursă în 2–3 ore de studiu individual.
|
|
|
|
|

|
Evaluarea
Se va specifica componenţa
notei finale:
– ponderea evaluării finale (examen/colocviu);
– ponderea evaluărilor pe parcurs (teme de control, verificări pe parcurs);
– ponderea proiectelor/colocvii de laborator;
Se recomandă ca nota
obţinută în urma evaluării finale să nu aibă o pondere mai mare de 60%.
|