| 
     
   | 
  
   Obiectivele
  cursului 
              Obiectivele cursului
  desemnează tipurile de achiziţii particulare (cunoştinţe, deprinderi,
  abilităţi, atitudini) la care urmează să ajungă studenţii într-un anumit
  interval de instruire. 
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
   ![j0434832[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image004.gif)  
   | 
  
   Competenţe
  conferite 
              Se formulează sub
  forma: „După parcurgerea materialului studentul va fi capabil să:…”. Verbele recomandate
  sunt cele cuantificabile: a explica, a înregistra, a dezvolta, a rezuma, a
  tipări, a descrie, a testa, a categorisi, a defini, a scrie, a numerota, a
  identifica, etc. Verbe nerecomandate: a şti, a aprecia, a cunoaşte, a
  înţelege, a crede, a simţi, a-şi da seama, a avea 
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
   ![MCj04338060000[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image006.gif)  
    
    
   | 
  
   Resurse
  şi mijloace de lucru 
              Pot conţine: 
  –       
  metode pedagogice indicate pentru
  parcurgerea cursului; 
  –       
  mijloace informatice necesare
  parcurgerii materialului şi rezolvării testelor (anumite soft-uri utile); 
  –       
  instrumente utilizate în vederea înţelegerii
  aspectelor teoretice şi a rezolvării elementelor de test (riglă, compas,
  instrumentele de măsură şi control, etc.) 
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
   ![MCj04349290000[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image008.gif)  
   | 
  
   Structura
  cursului 
              Cursul este format din: 
  –      șase unități de învățare. 
  –      numărul temelor de control (temele de control  se dau doar la disciplinele care au
  activităţi de tip AT şi TC, adică echivalentul seminarului de la forma de
  zi). Astfel, în funcţie de numărul de ore din planul de învăţământ,  pentru 4 AT+ 10 TC (echivalentul a 14 S) se
  vor da 2 teme de control, iar pentru 8 AT+ 20 TC (echivalentul a 28 S) se vor
  formula 3 teme de control. 
  –      locul, în cadrul materialului, în care se găsesc formulate temele de
  control. Dacă structura cursului este alcătuită doar din UI, atunci se
  specifică UI care conţine tema de control; 
  –      modul de transmitere al temelor de control către cadrul didactic şi,
  respectiv, a rezultatelor către studenţi (prin încărcarea pe platforma
  eLearning, material tipărit, etc.) 
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
   ![j0439370[1]](file:///C:/Users/ThinkPad/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image010.jpg)  
   | 
  
   Cerinţe
  preliminare 
             Discipline
  necesare a fi parcurse şi eventual promovate înaintea disciplinei curente
  (eventual cunoştinţe apriori dacă nu există o disciplină precedentă în
  acelaşi domeniu) . 
  Discipline
  deservite 
             Discipline
  din planul de învăţământ care se dezvoltă pe baza cunoştinţelor dobândite in
  cadrul disciplinei curente. 
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
   Durata
  medie de studiu individual 
              Se va estima
  timpul necesar parcurgerii UI, cu respectarea indicaţiei conformă căreia o UI
  ar trebui parcursă în 2–3 ore de studiu individual. 
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
     
   | 
  
   Evaluarea 
              Se va specifica componenţa
  notei finale: 
  –   ponderea evaluării finale (examen/colocviu); 
  –   ponderea evaluărilor pe parcurs (teme de control, verificări pe parcurs); 
  –   ponderea proiectelor/colocvii de laborator;  
              Se recomandă ca nota
  obţinută în urma evaluării finale să nu aibă o pondere mai mare de 60%. 
   |